GR5 - 2017 - De Voorbereiding

2 augustus 2017 - Utrecht, Nederland

Het is al weer een poosje geleden dat ik wat vermeld heb op deze site. De reden? Ik weet het eigenlijk niet. Maar ik ben wel voornemens om de ontbrekende verslagen aan te gaan vullen, mits ik nog de tekst terug kan vinden :). Ik vind het wel leuk om het compleet te maken. Ik weet ook wel dat ik waarschijnlijk zelf de grootste lezer ben; maar goed, ik verzin er wel bij dat anderen net zo enthousiast zijn van dit avontuur.

Ondertussen is het alweer 2017. Ook vorig jaar hebben we weer een segment gelopen. Zwager Wim is afgehaakt (die heeft een fiets gekocht) maar Bart en ik 'are still going strong!' We vermaken ons prima in de Alpen. Vorig jaar zijn we een dagje eerder gestopt omdat we midden in de sneeuw liepen. Zwaar maar vooral minder fraai; dus dit jaar doen we het laatste stukje gewoon over; we beginnen in Samoëns. Niet slecht om in een bubbelbad te beginnen Bart!

Tja voorbereiden. Het is moeilijk trainen in een, zo goed als, plat land. Gelukkig wonen we sinds kort op de Utrechtse Heuvelrug; dus die 'bergen' pakken we regelmatig hardlopend mee. Maar geloof me, die voelen als verkeersdrempels met het werk wat ons staat te wachten. Ik denk er aan om mijn rugzak vol te gooien met wilskracht en mentaliteit. De omgeving waarin we lopen moet zorgen voor voldoende doping om ook dit jaar weer een flink stuk door de dalen en over de toppen te komen.

Ik heb er in ieder geval zin in. Hopelijk kan ik jullie ook enthousiast maken met mijn verslagen. En als dat niet zo is lees ik ze zelf toch ;)

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wim Tukker:
    4 augustus 2017
    Het begint weer aan alle kanten te kriebelen, alleen al het door het beschrijven van de voorbereiding. Het is zeker de moeite waard. De Alpen zijn zo mooi en totaal anders dan ons vlakke landje. Blijf schrijven, je doet het ook voor ons! Groeten, Wim
  2. Jos:
    5 augustus 2017
    Dank je Wim. Fijn om wat te horen van jullie. Onlangs heb ik jullie nog een mail verzonden. Hebben jullie ook weer plannen om de GR5 op te pakken?
  3. WvD:
    Leuke verhalen! Een leuke filmpjes
  4. Claudia Bos Böing:
    5 augustus 2017
    Heel veel plezier en wilskracht bij jullie wandeltocht. Kom heel terug.jouw verhalen zal ik zeker lezen. Dus blijf schrijven.
    Groet